Technical Specifications
E-bike
Wiring Harness
Custom Specialized wiring harness
Charger
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V
Motor
Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor, 90Nm Torque, 565W Power
Battery
Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
UI/Remote
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Frameset
Seat Binder
Alloy, 38.6mm
Frame
Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Suspension
Rear Shock
Marzocchi Bomber inline, S2-6: 210x55mm, S1: 210×52.5, low speed rebound adjust
Fork
Marzocchi Bomber Z1, 29″, S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression
Brakes
Front Brake
SRAM DB8, 220mm rotor
Rear Brake
SRAM DB8, 200mm rotor
Drivetrain
Crankset
Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Rear Derailleur
SRAM GX Eagle, 12-speed
Chain
SRAM NX Eagle, 12-speed
Cassette
SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t
Shift Levers
SRAM NX Eagle, single-click lever
Chainrings
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel
Wheels & tires
Front Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Front Tire
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3″
Spokes
DT Swiss Industry
Rear Tire
Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5×2.3″
Rims
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Rear Hub
Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Inner Tubes
Standard 40mm PV 29/27.5×1.75-2.4
Cockpit
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Saddle
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Handlebars
6061 mtn bars, 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise
Grips
Specialized Trail Grips
SeatPost
TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Accessories
SWAT
SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
LEVO ALLOY G3 2025 med Z1 700wh 90nm sort sort NB BLK/LTSIL
beste pris i Norge57 900,00 kr
Levo leverer den utrolige kraften til å sykle på flere stier gjennom en uovertruffen kombinasjon av kjørekvalitet, brukbar kraft og rekkevidde hvor som helst. Det er destillasjonen, anvendelsen og forsterkning av en 40 år lang besettelse med å lage verdens beste terrengsykler. Siden introduksjonen har Levo satt standarden alle andre el-MTB-er sikter mot, og den nyeste Levo hever den standarden igjen.
Det starter med vår Turbo Full Power 2.2-motor og Master Mind Turbo Connect Unit (TCU), som gir Levo en jevn og sømløs forsterkning av innsatsen din – 4 ganger så mye kraft som lar deg velge hvor du vil sykle og når du vil gjøre det. Levo knuser også begrensninger når det gjelder rekkevidde, og forsterker innsatsen din i opptil fem timer på sti. Nå kan du sykle lenger og utforske mer enn noen gang før. Og det optimaliserte chassiset kan skryte av 150 mm spesialtilpasset bakfjæring og justerbar geometri som gir en stabil og naturlig kjøring uten like. Fordi det til syvende og sist er kjøringen som teller. Tro på det.
Mer klatring, mer nedstigning, flere kilometer, mer moro. Utstyrt med et problemfritt SRAM NX/GX-drivverk, sti-temmende Marzocchi-fjæring og et lett og slitesterkt lettmetallhjulsett, leverer Turbo Levo mer av alt du elsker med stisykling.
Levos helintegrerte Turbo Full Power 2.2-motor, 700 Wh-batteri og Turbo Connect Unit leverer kategoriledende 90 Nm dreiemoment og 565 watt kraft for opptil fem timers kjøretid, slik at du kan sykle lenger og raskere enn noen gang før.
MasterMind Turbo Control Unit er ditt informasjonssenter med tilpassbare visningsfelt, inkludert den nøyaktige prosentandelen av batterinivået, og den har vår helt nye MicroTune-funksjon for å justere kraftleveringen i trinn på 10 %, slik at du får akkurat den støtten du trenger for å oppleve akkurat den kjøreturen du ønsker.
En dedikert design med blandede hjulstørrelser, et 27,5-tommers hjul bak og 29-tommers hjul foran, gir en smidig sykkeltur som skjærer sirkler rundt andre fullkrafts el-MTB-er. En generøs cockpit sentrerer deg på sykkelen, noe som optimaliserer trekkraft og svingkontroll. Det lave kranklageret, den slakke hoderørsvinkelen og den reduserte gaffelforskyvningen holder ting stabile i røff terreng.
Levo tilbyr to distinkte geometriinnstillinger, slik at du enkelt kan justere ytelsen for enhver kjørestil og ethvert terreng. Kranklagerhøyden kan finjusteres opp eller ned med 7 mm.
Levos 150 mm bakre vandring er smidig på små humper, sluker firkantede støt uten å rykke, spiser massive G-outs til frokost, men tilbyr fortsatt fantastisk pedalrespons og leverer kraften din til bakken med total effektivitet.
Levos S-størrelse er basert på det som betyr noe – syklistens størrelse og stil, ikke innersøm. Seks størrelser, alle med lignende hoderørslengder og standover, lar deg velge den størrelsen som passer best til din individuelle stil. Mindre S-størrelser vil være smidige og mer vippbare, mens større S-størrelser gir mer stabilitet og en romsligere kjøreopplevelse.
sorse Google translate…